اسلایدر

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مسیر مسابقه پلایا(Racetrack Playa) ، کالیفرنیا، آمریکا

دریاچه خشکیده‌ای که در دره مرگ قرار گرفته بیشتر به خاطر سنگ‌های مسافرش به شهرت رسیده است. این سنگ‌ها در اطراف سفر می‌کنند و از خود ردی شبیه به مسیر مسابقه برجای می‌گذارند. بر طبق یک فرضیه عمومی، این سنگ‌ها بواسطه وزش بادهای سهمگین که در پی ریزش باران و لغزنده شدن زمین رخ می‌دهد، جابجا می‌شوند.

 

 

 

 

 

قله برومو، جاوای شرقی، اندونزی

این قله آتشفشانی رفیع با ارتفاع 2.329 متر هنوز هم فعال بوده و از دهانه‌اش خاکستر خارج می‌شود. روی‌هم‌رفته منظره ایجاد شده در این منطقه بسیار تاثیرگذار و غیر‌معمول است.

 

 

 

 

 

استون هنج، ویلت‌شایر، انگلستان

وقتی پای بناهای مرموز به میان می‌آید حتما نامی از استون هنج هم برده می‌شود. تخمین زده می‌شود این بنای ماقبل تاریخی در فاصله سالهای 3.000 تا 2.000 سال پیش از میلاد مسیح ساخته شده است. دانشمندان در مورد چگونگی جابجا نمودن این تخته سنگ‌های غول پیکر مجادلات فراوانی دارند. همچنین اطلاعات ما در مورد مردمی که این بنا را ساخته‌اند نیز بسیار ناچیز و اندک است.

 

 

 

اگاشیما، ژاپن

این قله آتشفشانی در دریای فیلیپین قرار گرفته است. نکته ویژه در مورد این ناحیه قرار‌گرفتن یک قله آتشفشانی کوچک‌تر در مرکز جزیره است. چشم انداز کلی این ناحیه اغلب با مناظر پارک ژوراسیک مقایسه می‌گردد.

 

 

 

 

آب فشان فلای، نوادا، ایالات متحده

این آبفشان که در یک زمین ویژه تمرینات نظامی قرار گرفته، تا حدودی ساخته دست بشر است. مواد معدنی با فشار و توسط جریان‌های آب گرم زیرزمینی به بیرون رانده شده‌اند؛ اما در اصل یک انفجار ناموفق در حین تمرینات نظامی باعث ایجاد این گودال شده است.این آبفشان همچنان در دل این محوطه خصوصی در حال رشد و گسترش است.

 

 

 

 


قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق دستگاه الکتریکی ترک سیگار e-health cigar دوچرخه ثابت مغناطیسی ویژه ROBIMAX 7758 پشتي ماساژور ویبره حرارتی Massage Cushon ترازوی دیجیتال شیشه ای=" آموزش نفوذ در دلها توتال کر _دستگاه دراز نشست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 28 تير 1393برچسب:, ] [ 14:58 ] [ محمد حسن ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 701
بازدید کل : 113356
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام